En un ambient acollidor i harmoniós els alumnes senten que formen part del grup millorant així l'aprenentatge i el treball en equip

IMG_20170708_133930Una vegada més, hem realitzat el curs “Aprendre i conviure en harmonia” que forma part de la formació TYE (Tècniques de Ioga a l’Educació.

Un ambient cordial i distès, el joc, la motivació i l’entusiasme, van fer de la formació un lloc d’aprenentatge i de desenvolupament personal, a través d’exercicis d’autoconeixement i de cohesió de grup, sense deixar de banda el cos, la presència, l’atenció, el sentir l’altre a través de sentir-me a mi mateix.

Un clima acollidor a l’aula, afavoreix l’aprenentatge i prepara per a la vida social. El professor ha de crear un ambient agradable d’amistat que millori la convivència, la cooperació i la comunicació. Els alumnes han de sentir que formen part del grup, per a això és molt important el treball en equip.

Els moments de relaxació a l’aula, són una bona oportunitat per assimilar la informació rebuda. Els nostres sentits necessiten descansar per poder connectar  amb els espais interiors.

De ben segur que les vacances y el descans ajudaran a assimilar els continguts donats en el curs.

Bon estiu!

Dolors / Equip RYE

 

Entrades recents
18/08/2017
La importància i la necessitat d'escoltar i ser escoltat a l'aula. Aprendre a conèixer-se i a expressar-se a través dels contes.
13/05/2017
Un curs per aprendre a harmonitzar situacions que requereixen una actuació específica en situacions diverses: altes capacitats, dèficits lingüístics, de comunicació, discapacitats físiques i psíquiques, sensorials o trastorns més greus de personalitat, de conducta o del desenvolupament.
28/02/2017
Els docents busquen noves formes d'ensenyar, acompanyar i aprendre
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>