RESPIRACIÓ DE L'ABELLA (BRAHMARI)¡ Assegut a la cadira amb l'esquena recta, els peus ben recolzats a terra, les espatlles relaxades, la cara relaxada, tanca els ulls i escolta els sons del teu entorn, atent i relaxat. Escolta la teva pròpia respiració

Respiració de l’abella (Brahmari)

  • Assegut a la cadira amb l’esquena recta, els peus ben recolzats a terra, les espatlles relaxades, la cara relaxada, tanca els ulls i escolta els sons del teu entorn, atent i relaxat. Escolta la teva pròpia respiracióabellesbo-150x150
  • Tapa’t les orelles suaument amb el dit índex i escolta de nou la teva respiració.
  • Inspira pel nas i treu l’aire per la boca, emetent el so “zzzz”, s’assembla al so de l’abella. Repeteix diverses vegades.

Beneficis:

Relaxa el cos i la ment. És aconsellable fer-la quan els alumnes estan nerviosos o cansats.

Altres pràctiques
06/09/2014
Dharana activa els sentits externs i interns. Millora la memòria i la capacitat d'atenció.
06/09/2014
Viatge a través de la música Seu a la cadira, esquena recta, peus ben recolzats a terra, tanca els ulls i escolta els sons de l'exterior. Després d'uns segons, escolta els sons fora de la classe (passadís, classes contigües). A continuació escolta els sons dins de la classe.
21/08/2014
L'esquena és el pal al llarg del qual els impulsos vitals, comparable a l'electricitat, s’eleven cap el cervell alimentant l'atenció i l'entusiasme per la vida. Les pràctiques per al redreçament de la columna vertebral han de formar part del dia a dia en l'entorn escolar.
Totes les pràctiques
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>