Objectiu: Cohesionar el grup PAS 1. Fer una petita relaxació del cos i després dir-los que vegin a la pantalla situada darrera el front les següents imatges: -el professor comença a citar el nom de cada un dels alumnes / as i els presenta somrients.
 ELS NOSTRES MILLORS DESITJOS.
Objectiu: Cohesionar el grup
Grup: 2n ESO. Classe d’anglés
PAS 1. Fer una petita relaxació del cos i després dir-los que vegin a la pantalla situada darrera el front les següents imatges:-el professor comença a citar el nom de cada un dels alumnes / as i els presenta somrients.

ACTIVITAT YAMA
Ara veus en la vostra pantalla el Carles, observa com et somriu i saluda, ara és la Carmen,  el Pedro ….. tots ells et saluden ….

Un cop hem acabat amb aquesta llista deixem un petit tros de cartolina sobre la taula de cada alumne / a perquè quan obri els ulls la trobi sobre la taula. ACTIVITAT_YAMA-150x150

Ara anem a escriure un desig per a aquest nou any que acabem de començar, no estarà dirigit a cap company en concret i anem a decorar aquest petit desig que serà molt dolç, afectuós i amable“.
PAS 2-Cada alumne / a diposita el seu desig dins d’una sucrera ja que és el lloc correcte per guardar aquests dolços desitjos.PAS 3. Una vegada tots / es han dipositat tots els seusdolços paraules / desitjos” dins  la sucrera, el professor passa fila a fila i cada alumne pren un desig amb els ulls tancats; el llegeix en veu alta i després l’enganxa  a la seva llibreta com a activitat del dia i per poder mirar-de tant en tant.
ADAPTACIÓ PER PRIMÀRIA
El mateix procés però deixar un tros de plastilina sobre la taula i en acabar la relaxació permetre que confeccionin amb les seves mans un regal que l’anomenarem “bombó”, embolicar amb paper transparent en forma de bombó i posar-los un a un en una safata.Un cop ja tenim tots els bombons passem la safata per cada fila i cada alumne / tria amb ulls tancats seu bombó.Cada alumne obre el seu bombó i l’ensenya a tots els altres. Posteriorment es deixen tots els bombons exposats en un racó de la classe com si fos una exposició. Més tard cadascú prendrà el bombó rebut i el dibuixarà a la seva llibreta quedant com a record.
                                                                                                                                                                    Eulàlia Muñoz 
Altres pràctiques
06/09/2014
Dharana activa els sentits externs i interns. Millora la memòria i la capacitat d'atenció.
06/09/2014
Viatge a través de la música Seu a la cadira, esquena recta, peus ben recolzats a terra, tanca els ulls i escolta els sons de l'exterior. Després d'uns segons, escolta els sons fora de la classe (passadís, classes contigües). A continuació escolta els sons dins de la classe.
06/09/2014
RESPIRACIÓ DE L'ABELLA (BRAHMARI)¡ Assegut a la cadira amb l'esquena recta, els peus ben recolzats a terra, les espatlles relaxades, la cara relaxada, tanca els ulls i escolta els sons del teu entorn, atent i relaxat. Escolta la teva pròpia respiració
Totes les pràctiques
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>