Mitjançant la respiració i una bona postura de l'esquena, ben recta com una antena que ens permet captar tot el que succeeixi al nostre voltant, conseguirem eliminar tensions, contractures i desbloquejar la nostra ment. Tot això hauria de formar part de la higiene de l'aula per obrir-nos a un aprenentatge eficaç

Els exercicis de desbloqueig, d’obertura, d’irrigació del cervell han de formar part de la higiene bàsica de la vida a l’aula. Només si partim d’aquest punt podrem obtenir uns bons resultats d’aprenentatge.

 Si aconseguim eliminar les contraccions musculars, també eliminem els bloquejos mentals. Els bloquejos i les contraccions només es poden eliminar a través de la respiració .

 És important mantenir sempre l’esquena ben recta i el cap alt per a guanyar confiança en nosaltres mateixos.

El treball de la columna ha de ser important. Comparar-la amb una antena de televisió: quan més recte està més bé capta les ones. La nostra esquena funciona d’igual manera.

 Al mateix temps, la caixa toràcica ben oberta respirant àmpliament.

 

Entrades recents
13/05/2018
Ioga a l'aula d'educació física. IES Ramon Llull Abril 2018 Els adolescents són un repte excitant. M'inquietava la idea d'oferir-los alguna cosa que els interessés. Aquesta és una etapa en la qual es qüestiona tot i en la qual la intensitat mental i emocional són importants. Els objectius reconèixer els…
08/05/2018
L'aplicació del ioga a l'aula aporta molts beneficis, seguretat en un mateix, confiança, harmonitza el desenvolupament personal, ajuda a gestionar les emocions. Té cura del cos, de la ment i les emocions. Prepara la ment per a una millor assimilació d'aprenentatges.
02/05/2018
Ioga a l´aula , una llavor que creix.. Taller de tècniques de ioga a l'aula d'idiomes a la EOI de Viladecans.
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>