La primera sessió de la formació que Rye España ofereix en col.laboració amb Cesire dins de l'àmbit lingüístic. Els temes tractats: la confiança en un mateix i en els altres, l'autoimatge i la dimensió comunicació oral, actitudinal i plurilingüe: ESCOLTAR i ESCOLTAR-SE.

IMG-20181024-WA0005Aquest octubre  s’ha iniciat la primera sessió de la formació que Rye España ofereix en col.laboració amb Cesire dins de l´àmbit lingüístic, en aquest cas el centre d´interès era: 

Adquirir confiança en un mateix i en els altres/Millorar l´autoimatge en l´aprenentatge de les llengües.

Vam treballar la dimensió comunicació oral, actitudinal i plurilingüe fent èmfasi en  ESCOLTAR i ESCOLTAR-SE i en la interacció.

IMG-20181024-WA0004Van impartir les formadores de Rye España Sònia Carrasco i Eulàlia Muñoz.

Moltes gràcies a tots els assistents per la vostra implicació i entusiasme!

Entrades recents
22/07/2019
Reconèixer les emocions i els sentiments, ens ajuda a millorar les relacions amb els altres, aspecte molt important dins l’àmbit escolar. Saber gestionar les emocions i utilitzar els propis recursos interns, és necessari per poder créixer junts.
22/07/2019
A través del cos i de la respiració, podem prendre consciència del nostre estat intern. A vegades els alumnes estan nerviosos o cansats i necessiten uns moments de silenci, de descans, després d’un examen o d’un treball intens. És llavors que podem fer una relaxació, una visualització, un massatge...
13/12/2018
El Ioga, eina d’apoderament lectoescriptor, ha estat l’eix vertebrador de les activitats desenvolupades al CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa). Les tècniques de ioga ofereixen múltiples possibilitats per activar i preparar tant una lectura com una escriptura atenta i creatives.
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>