La primera sessió de la formació que Rye España ofereix en col.laboració amb Cesire dins de l'àmbit lingüístic. Els temes tractats: la confiança en un mateix i en els altres, l'autoimatge i la dimensió comunicació oral, actitudinal i plurilingüe: ESCOLTAR i ESCOLTAR-SE.

IMG-20181024-WA0005Aquest octubre  s’ha iniciat la primera sessió de la formació que Rye España ofereix en col.laboració amb Cesire dins de l´àmbit lingüístic, en aquest cas el centre d´interès era: 

Adquirir confiança en un mateix i en els altres/Millorar l´autoimatge en l´aprenentatge de les llengües.

Vam treballar la dimensió comunicació oral, actitudinal i plurilingüe fent èmfasi en  ESCOLTAR i ESCOLTAR-SE i en la interacció.

IMG-20181024-WA0004Van impartir les formadores de Rye España Sònia Carrasco i Eulàlia Muñoz.

Moltes gràcies a tots els assistents per la vostra implicació i entusiasme!

Entrades recents
13/12/2018
El Ioga, eina d’apoderament lectoescriptor, ha estat l’eix vertebrador de les activitats desenvolupades al CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa). Les tècniques de ioga ofereixen múltiples possibilitats per activar i preparar tant una lectura com una escriptura atenta i creatives.
26/07/2018
Ioga a l'educació, escoltem el cos, sentim les emocions, obrim la ment. El cos ens parla, a través d’ell podem experimentar les nostres emocions. L’enuig i la por fan que es tensi. D’altra banda, l’alegria i la confiança, ajuden a relaxar-lo.
13/05/2018
Ioga a l'aula d'educació física. IES Ramon Llull Abril 2018 Els objectius,reconèixer els beneficis d'una bona postura, sentir el cos i escoltar-lo, poder compartir, comunicar i rebre des d'una posició d'ancoratge, permetre la participació total i sense reserves i escoltar les sensacions del cos des d'un estat relaxat.
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>