Aquest mes de desembre ha tingut lloc la 4a sessió del grup de treball Tècniques de yoga aplicades a l’aprenentatge de les llengües (anglès, francès, català, castellà, italià i alemany) que coordina el CESIRE i imparteix el RYE España.

 

Aquest mes de desembre ha tingut lloc la 4a sessió del grup de treball Tècniques de yoga aplicades a l’aprenentatge de les llengües (anglès, francès, català, castellà, italià i alemany)  que coordina el CESIRE.

Al llarg del trimestre s’han tractat els següents centres d’interès i habilitats lingüístiques:  La confiança i l’escolta, la memorització i la lectura, la concentració i la parla, la creativitat i l’escriptura.

S’ha experimentat com la pràctica del yoga a l’aula ofereix eines que desvetllen els sentits, equilibren la ment i les emocions, impliquen el cos i les relacions intra i  interpersonals, desenvolupen la confiança en un mateix, consoliden la memòria a llarg termini, ajuden a l’activació i l’assimilació dels continguts, de manera que l’aprenentatge esdevé un procés d’evolució personal fet des del somriure i la cooperació.

Encoratgem els participants a omplir les seves aules de benestar i el 2017 gaudirem de les seves propostes.  

Entrades recents
24/02/2020
En el tercer mòdul TYE (Tècniques de yoga a l'educació) hem explorat les emocions, fomentat la creativitat, escoltat el cos i les sensacions.
24/01/2020
Integrant la dimensió comunicativa. A la tercera sessió de formació en metodologies integrades per a un aprenentatge holístic de les llengües, vam descobrir la importància del cos i el moviment en el procés d'escriptura.
18/12/2019
La ponència de Núria Gomariz va demostrar de manera experiencial que hi ha una estreta relació entre el cos, les facultats mentals, les actituds i l'aprenentatge i, per tant, que el Ioga és una eina eficaç en l'àmbit educatiu.
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>