La "Filosofia i Metodologia RYE" centra les bases del mètode i el concreta defineix i diferencia. S’adreça als/a les futurs/es formadors/res RYE i a totes aquelles persones interessades en aprofundir en els coneixement del ioga a l’educació.

 

filosofia-metodologia

              17 de juny 2017

                                                             FILOSOFIA I METODOLOGIA RYE

La filosofia RYE té per objectiu combinar el benestar amb un aprenentatge de qualitat.

A la base del projecte RYE hi ha la forta convicció que el rebuig i la desmotivació no són ineluctables al procés d’aprenentatge. Tot el contrari, és possible que els nens gaudeixin del plaer d’aprendre i retrobin l’entusiasme i la motivació a l’escola.

 Des de fa gairebé 40 anys, les pràctiques RYE acompanyen milers de nens i joves, tot incidint, sobretot, a dos nivells:

     D’una banda, afavoreixen l’aprenentatge, augmentant les facultats de l’atenció, la concentració i la memòria.
     D’altra banda, milloren l’autoestima i el viure junts, ajudant els alumnes a gestionar  les seves emocions i a cultivar l’empatia.

La formació RYE dóna als  ensenyants les claus per introduir  breus sessions de ioga a les seves classes. En funció de la situació i del context escolar estan preparats per ajudar els seus alumnes a assolir diferents objectius com: relaxar-se, concentrar-se, reforçar l’autoestima, millorar la relació amb l’altre, augmentar l’energia,  o  contràriament, aconseguir la calma.

 La formació “Filosofia i metodologia RYE” s’adreça als/a les futurs/es formadors/res RYE i a totes aquelles persones interessades en aprofundir en els coneixement del yoga a l’educació.

 

LLOC


Centre PODIUM

C/ Josep Maria de Sagarra, 4

08901 L’Hospitalet de Llobregat

Tel.: 627 23 16 67/ 606080481

 

CONTINGUT


El contingut de la formació centra les bases de la filosofia Rye i concreta la metodologia que defineix i diferencia aquest mètode. L’esquema dels continguts és el següent:

 1.- Què defineix  el RYE? els seus orígens i els seus objectius.

 2.-Fonaments de la metodologia RYE.

   2.1.-Adaptació dels Sutras de  Patanjali: 6 primers angas: yama, niyama, asana, pranayama, pratyahara, dharana.

   2.2-Aplicació dels Sutras als diferents nivells i àmbits d’aprenentatge. Elaboració de les programacions curriculars: formulació d’objectius, continguts.

3.- Estructura de les formacions RYE: continguts, objectius, activitats.

 

DATA I HORARI


 Data:   17 de juny de 2017

Horari: Dissabte: Matí de 10:00 a 14:00. Tarda de 15:30 a 18:30

 

PREU: 70.- euros

INSCRIPCIÓ


  • Emplenar el següent formulari i realitzar l’ingrés corresponent al número de compte. (atenció el  número de compte és nou!):

ES59 1491 0001 2130 0006 2185 TRIODÓS, fent constat noms i cognoms de la persona inscrita.

 

Altres formacions
31/07/2018
 Llistat de temes que es proposen   • El cos en l'aprenentatge • Donar color a les emocions i desenvolupar la creativitat • Aprendre i conviure en harmonia • El so, la veu i la presència de la paraula • El ioga i les Necessitats Educatives Especials • El ioga…
25/07/2018
Primer cicle de formació en Tècniques RYE, Consta de quatre seminaris: El cos en l'aprenentatge, Aprendre i conviure en harmonia, Donar color a les emocions i desenvolupar la creativitat, El so, la veu i la presència de la paraula. Capacita per proposar exercicis dins i fora de l'aula. Reconeguda pel…
25/07/2018
La formació consta de 4 caps de setmana. Ofereix diverses tècniques de relaxació, entre elles el "ioga nidra" (ioga de son despert). S'adquireixen competències per triar i adaptar el tipus de relaxació apropiat a les diferents edats i circumstàncies. Reconeguda pel Pla de formació permanent del professorat a Catalunya, per…
Tota la formació
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>