Com ajudar als alumnes a estar i ser a l'aula? Com crear un clima òptim per l'aprenentatge i la comunicació? Amb aquest curs millorarem salut, aprenentatge, presència i convivència.
“Ioga a l’educació” als “Estius a l’ICE” de la UB

estius-ICE-UBEl ioga a l’educació: aprendre a ser, fer, conèixer i conviure

Com ajudar als alumnes a estar i ser a l’aula? Com crear un clima òptim per l’aprenentatge i la comunicació? Amb aquest curs millorarem salut, aprenentatge, presència i convivència.

La formació és impartida el grup de treball de l’ICE de la UB,   GRIAE (Grup de Recerca del Ioga en l’Àmbit Educatiu) i està adreçat  als docents d’Educació Infantil, Primària i Secundària.

Algunes de les formadores del grup GRIAE pertanyen també a l’associació RYE España.

Calendari i horari: del 2 al 6 de juliol de 2018, de 9.00 a 13.00 h
Hores: 30 hores (20 presencials i 10 no presencials)

Inscripcions, continguts i objectius a l’enllaç següent:

El ioga a l’educació: aprendre a ser, fer, conèixer i conviure

Lloc: Universitat de Barcelona – Campus Mundet. Aula per determinar.
 
Altres notícies
24/01/2020
Representants de l'associació Recerca sobre el ioga a l'educació al programa Aula L'Hospitalet parlen sobre la pràctica del ioga a l'aula.
15/01/2020
Aquest aprenentatge holístic i globalitzat, avalat per la neurociència, recull tècniques, d’entre d’altres, del ioga educatiu, del treball amb les intel·ligències múltiples i de la pedagogia musical. Integrar, connectar i equilibrar --les emocions, la cognició i el cos-- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua…
30/06/2019
L'associació RYE organitza i imparteix el curs d'estiu proposat pel Departament d'Ensenyament sobre les tècniques RYE, de yoga i relaxació aplicades a l'aprenentatge de la llengua anglesa. Dates de l'1 al 5 de juliol 2019.
Totes les notícies
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>