Integrar, connectar i equilibrar -les emocions, la cognició i el cos- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua siguin significatius. Com integrem tècniques holístiques en l’aprenentatge de llengües a les aules d’infantil, primària i secundària
Trobada pedagògica sobre “Metodologies integrades per a un aprenentatge holístic de les llengües”
                                                                 Organitza CESIRE i RYE

                                                 27 de 2019 al CESIRE

                                          EL IOGA EDUCATIU EN L’APRENENTATGE DE LES LLENGÜES

                           

Integrar, connectar i equilibrar -les emocions, la cognició i el cos- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua siguin significatius. Com integrem tècniques holístiques en l’aprenentatge de llengües a les aules d’infantil, primària i secundària? Vine a descobrir alguns exemples a la Trobada pedagògica del dia 27 de juny!

Altres notícies
06/11/2018
El ioga educatiu per a l'aprenentatge de les llengües Aquest curs s’emmarca dins del currículum competencial i inclusiu. Vol proporcionar, a les persones docents, l’adquisició d’habilitats, coneixements i actituds per poder treballar de manera integrada i globalitzada les competències comunicatives, socials i personals, amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge de llengües.
26/07/2018
A partir del proper més de setembre 2018, les formacions RYE tindran lloc al centre: Associació Equilibri Vital  C/ Josep Estivill, núm 30, 1r 4a                           08027 Barcelona  
05/06/2018
Com ajudar als alumnes a estar i ser a l'aula? Com crear un clima òptim per l'aprenentatge i la comunicació? Amb aquest curs millorarem salut, aprenentatge, presència i convivència.
Totes les notícies
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>