Integrar, connectar i equilibrar -les emocions, la cognició i el cos- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua siguin significatius. Com integrem tècniques holístiques en l’aprenentatge de llengües a les aules d’infantil, primària i secundària
Trobada pedagògica sobre “Metodologies integrades per a un aprenentatge holístic de les llengües”
                                                                 Organitza CESIRE i RYE

                                                 27 de 2019 al CESIRE

                                          EL IOGA EDUCATIU EN L’APRENENTATGE DE LES LLENGÜES

                           

Integrar, connectar i equilibrar -les emocions, la cognició i el cos- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua siguin significatius. Com integrem tècniques holístiques en l’aprenentatge de llengües a les aules d’infantil, primària i secundària? Vine a descobrir alguns exemples a la Trobada pedagògica del dia 27 de juny!

Altres notícies
24/01/2020
Representants de l'associació Recerca sobre el ioga a l'educació al programa Aula L'Hospitalet parlen sobre la pràctica del ioga a l'aula.
15/01/2020
Aquest aprenentatge holístic i globalitzat, avalat per la neurociència, recull tècniques, d’entre d’altres, del ioga educatiu, del treball amb les intel·ligències múltiples i de la pedagogia musical. Integrar, connectar i equilibrar --les emocions, la cognició i el cos-- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua…
30/06/2019
L'associació RYE organitza i imparteix el curs d'estiu proposat pel Departament d'Ensenyament sobre les tècniques RYE, de yoga i relaxació aplicades a l'aprenentatge de la llengua anglesa. Dates de l'1 al 5 de juliol 2019.
Totes les notícies
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>