Els docents busquen noves formes d'ensenyar, acompanyar i aprendre

Aquest mes de febrer es va realitzar un taller de ioga a l’educació a Sant Cugat, organitzat per l’Institut de la Infància amb una gran participació. Cada vegada és més evident que els docents busquen altres formes d’ensenyar i d’aportar nous recursos a les aules perquè l’alumnat estigui més bé i per ajudar a treballar les capacitats dels alumnes.

El taller va ser vivencial i els participants van gaudir de les activitats que es van dur a terme. Esperem que es pugui tornar a repetir l’experiència.

Entrades recents
22/07/2019
Reconèixer les emocions i els sentiments, ens ajuda a millorar les relacions amb els altres, aspecte molt important dins l’àmbit escolar. Saber gestionar les emocions i utilitzar els propis recursos interns, és necessari per poder créixer junts.
22/07/2019
A través del cos i de la respiració, podem prendre consciència del nostre estat intern. A vegades els alumnes estan nerviosos o cansats i necessiten uns moments de silenci, de descans, després d’un examen o d’un treball intens. És llavors que podem fer una relaxació, una visualització, un massatge...
13/12/2018
El Ioga, eina d’apoderament lectoescriptor, ha estat l’eix vertebrador de les activitats desenvolupades al CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa). Les tècniques de ioga ofereixen múltiples possibilitats per activar i preparar tant una lectura com una escriptura atenta i creatives.
Totes les entrades
Comentaris
No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>